Երրորդ շրջանում մենք իրականացրել ենք մաթեմատիկական մի շարք նախագծեր, մասնակցել ենք մաթեմատիկական ֆլեշմոբներին, սովորել ենք կազմել ինքնաստուգման թեստեր, սովորել ենք կազմել մաթեմատիկական խաղեր։ Ես սիրում եմ քննարկել ֆլեշմոբները եղբայրի և հայրիկի հետ։ Ես ունեմ  մաթեմատիկա բաժին։ Իմ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրած են իմ բոլոր կատարած աշխատանքները։ Հղումն այստեղ։ Ինձ ամենաշատը դուր եկավ «ինքնաստուգման թեստերի կազմում» նախագիծը։ Ես կառաջարկեմ ավելացնել մի հատ նախագիծ՝ Լեզվական խաղեր։ Այդ նախագծի համար պետք է լուծել լեզուների հետ կապված խնդիրներ։ Ես սիրում եմ մաթեմատիկայի դասերը, ես սովորել եմ շատ նոր թեմաներ։ Նաև ես մասնակցել եմ այս նախագծերին՝

Գունային խաղեր

Գարնանամուտ

Հետաքրքրաշարժ մաթեմատիկա

Կոտորակները կենցաղում

Թումանյանական խնդիրներ

Մաթեմատիկա Հովհաննես Թումանյանի հեքիաթներում

Խաչբառ

Հնարքներ

Ինքնաստուգման թեստերի կազմում