• Բլոգում տեղադրիր մաթեմատիկա բաժնի հղումը: Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։
      Այո։
    • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը, ձեր պատասխանը/

 

  • Նշել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբների մասնակցության մասին։ Մասնակցության դեպքում նշել, թե մեծամասամբ ո՞ր մակարդակի ֆլեշմոբին եք մասնակցում։ Ֆլեշմոբի առաջադրանքները ո՞ւմ հետ եք սիրում քննարկել։
    Կատարում եմ առաջին և երկրորդ մակարդակները, առաջադրանքները քննարկում եմ ծնողների հետ և դպրոցում։
  • Մասնակցե՞լ եք 3-րդ ուսումնական շրջանի բոլոր մաթեմատիկական նախագծերին։ Տեղադրեք նախագծերի արդյունքների հղումները։
    «Հովհաննես Թումանյանի թանգարան (Երևան)/քաղաքային քայլ»
    «Կոտորակները կենցաղում»
    «Գարնանամուտ»
    «Մաթեմատիկա Հովհաննես Թումանյանի հեքիատներում»
    Թումանյանական խնդիրներ
    Թումանյանական խաչբառ
    Նաև գրել եմ բոլոր հաշվետվությունները և կատարել եմ ինքնաստուգումները։
  • Նշել, թե ո՞ր նախագիծն է ամենից շատ դուր եկել և ինչու։
    Թումանյանական խաչբառ
    «Գարնանամուտ»
    Ես սիրում եմ խաչբառներ լուծել։
  • Ի՞նչ անհատական մաթեմատիկայի նախագիծ կառաջարկեք։
  • Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։
  • Մաթեմատիկայից ստացած գիտելիքները կկարողանաք օգտագործել առօրյայում և շրջապատում։ Մի քանի օրինակով ներկայացրեք։
    Կկարողանամ փոքրերին տարբեր հետաքրքիր խնդիրներ տալ և այլ շատ բաներ անել։
  • Սիրո՞ւմ եք մասնակցել մաթեմատիկայի գործանական պարապմունքներին և ինչո՞ւ։ Ի՞նչ ես սովորել այդ պարապմունքների ժամանակ։
    Ես շատ եմ սիրում մասնակցել մաթեմատիկայի դասերին, որովհետև դա հետաքրքիր է և ես շատ կարևոր գիտելիքներ եմ ստանում։ Սովորել եմ շատ թեմաներ, օրինակ, մեր միքիչ առաջ անցած թեման՝ կոտորակներ և խառը թվեր։
  • Ի՞նչ նոր ծրագրեր ես սովորել մաթեմատիկայի դասերին։
    Quizizz, geogebra:
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:
    Փետրվար ամսվա հաշվերվություն մաթեմատիկայից։
    Մարտ ամսվա հաշվետվություն մաթեմատիկայից։
    Ապրիլ ամսվա հաշվետվություն մաթեմատիկայից։
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի փետրվար ամսվա հաշվետվության հղումը։
    Փետրվար ամսվա հաշվերվություն մաթեմատիկայից։
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մարտ ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մարտ ամսվա հաշվետվություն մաթեմատիկայից։
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի ապրիլ ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Ապրիլ ամսվա հաշվետվություն մաթեմատիկայից։
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մայիս ամսվա հաշվետվության հղումը:
  • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 3-րդ ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:
    Չեմ կարող ինձ գնահատել։
  • Ընտրիր մաթեմատիկայի քեզ ամից դուր եկած թեման և ներկայացրու ինքնաստուգման թեստի կամ ուսումնական խաղի միջոցով:
    Ամենից շատը ինձ դուր է եկել «Գարնանամուտ» նախագիծը և ես կազմել եմ նոր գարնանային խաչբառ թեստի միջոցով։
    Գարնանամուտ
  • ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը:
    Առաջարկ չունեմ։